Program
Warszawa
10:00 | Rozpoczęcie Inauguracja Dni Kreatywności | ||
10:30 | Anna Osiadacz, President Fundacji Koncept Kultura, Polski Titanic w Wirtualnym Teatrze Historii. Wykorzystanie technologii VR w edukacji i promocji Polski. | ||
10:55 | Rafał Baran Dobry content nie boli, czyli współczesny mecenat w projektach marketingowych Jak to się robi, że pod koniec tego lata Monika Brodka trafia na 1.
miejsce Trójkowej Listy Przebojów z piosenką zrobioną dla Showmax? A jak robi się hit, która ma 51 milionów wyświetleń na youtube i pełno w niej Tmobilowej magenty, a mimo to ludzie nie traktują tych projektów jak
agresywny produkt marketingowych specjalistów? Czy niezależni twórcy
pokroju Kasi Nosowskiej czy Wojtka Smarzowskiego gotowi są brać udział w projektach dla gigantycznych marek? Czego chcą w zamian? Odpowiedzi na
te pytania znajdziecie podczas wystąpienia Rafała Barana. | ||
11:20 | KEYNOTE Anna Iller Branded content: jak projekt content marketingowy wokół kultury przekuć w legendarną produkcję? | ||
11:50 | Tomasz Czudowski Sześć miesięcy twórcy warte więcej niż 8 lat pracy w Youtube. | ||
12:10 | Greg Ivanov Wizja zanurzenia w cyfrowej rzeczywistości łącząca pracę Google w zakresie AR, VR i Lens – a wszystko to napędzane postępami w widzeniu komputerowym i sztucznej inteligencji. | ||
12:30 | Piotr Kujda Zapomnijcie o influencerach, jak i dlaczego marki powinny współpracować z artystami?
| ||
12:50 | Przerwa obiadowa | ||
13:50 | PANEL DYSKUSYJNY Jak tworzyć projekty content marketingowe, które działają? | ||
14:50 | Wojciech Markowski Wirtualna rzeczywistość w kontekście teatru i sztuki współczesnej Produkcja doświadczeń VR, w których widz nie jest biernym
obserwatorem, a uczestnikiem wydarzeń tworzącym własną narrację.
Instalacje VR, performans AR, wieloosobowe doświadczenia VR, skanowanie w czasie rzeczywistym, rozpoznawanie mowy i inne rozwiązania oparte na
teatrze, literaturze i sztuce współczesnej. | ||
15:15 | Wojciech Pazdur 4 lata opowiadania historii w VR – czy było warto? W 2014 grupka zapaleńców postanowiła zaprząc rodzący się wówczas VR
do opowiadania poważnych historii nowym, interaktywnym językiem. Zaczęło się od Chernobyl VR Project – wirtualnego muzeum czarnobylskiej
katastrofy, po którym pojawił się projekt Hostages of War –
przytłaczająca relacja z miejsc przetrzymywania jeńców wojennych
obecnego konfliktu zbrojnego na Ukrainie. Kolejnym etapem rozwoju
technologii i narzędzi narracyjnych jest tworzony obecnie MS Piłsudski
VR, czyli podróż w czasie na pokładzie polskiego Titanica. Każdy z tych
projektów zrodził nowe problemy techniczne i produkcyjne oraz podsunął
nowe pomysły na opowiadanie immersyjnych historii, co postaramy się
zaprezentować publiczności Filmteractive. | ||
15:40 | Przerwa kawowa | ||
16:10 | Rozmowa z Danielem Ciuprykiem (Mc Silk) Czy opłaca się być niezależnym artystą. Sztuka nie lubi kompromisów, ale wymaga środków na realizajce ambitnych pomysłów. | ||
16:40 | Katarzyna Kifert i Dawid Marcinkowski -Kissinger Twins Storytelling na Instagramie – nowy język opowiadania historii Każde nowe medium wizualne potrzebuje czasu by ewoluować i
wykształcić swój język. Od czasu powstania w 2010 roku, Instagram
przeszedł długą drogę – od platformy do dzielenia się selfie i zdjęciami cappuccino, do narzędzia narracji nowej fali twórców, miejsca w którym
znaleźć można unikalne i złożone historie, które w pełni wykorzystują
możliwości aplikacji, a także są świadome jej ograniczeń. Dawid
Marcinkowski i Katarzyna Kifert, znani jako The Kissinger Twins,
przedstawią swoich ulubionych twórców Instagrama, a także swoje własne,
nowe projekty. |